2009-08-13

Mental ohälsa är fan inte att leka med. Nästa person som säger något får en smäll, nästa tangent som blir fel river jag loss, nästa gång datorn hänger sig slår jag sönder den. Psykbryt, helvete heller. Jag gör upplopp för vad som finns på insidan. Det jag tvingas gå och bära på och gömma varenda jävla dag för att göra alla andra glada. JAG ORKAR INTE. Jag orkar itne mer "Är du ledsen?" och jag orkar inte mer "Ryck upp dig, se det positiva." Fan heller att man ser det positiva när allt man bryr sig om är negativt. Jag vet inte vad jag vill. Jag vet inte vad som kan hjälpa mig. Jag vill bara gå upp i rök på något sätt och komma fram igen som en ny människa. Hur det ska hända vet jag inte, och jag bryr mig inte. Jag orkar inte mer. Jag orkar inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback