2009-08-17

(Under Malmöfestivalen, skrev på mobilen)

Nu är det måndag och under johnossi kan tiden få stanna. Jag har fortfarande inte lust att komma till skolan igen, men vad har jag för val? Jag kan inte göra så mycket mer än att komma. Men åter till nu. Jag sitter här, med mitt orange paraply bredvid mig för tillsället för att det inte regnar just nu och lyssnar på en soundcheck för något band som kommer ut på scen klockan sex. Jag har redan varit underhållning för både främmande människor och en reporter, som tagit foto och antagligen kommer lägga ut den på MF's hemsida med text under, för jag blev ytterst lite intervjuad haha. Hon trodde jag var knäpp osm skulle vänta i fyra timmar på Johnossi helt själv. men man lär sig när ingen vill följa med ändå.
Min kära mamma kommer och håller mig sällskap om en timmes tid (nu är klockan runt 4). Och hon har med sig mat<3 Jag är hungrig. Men nu börjar det regna igen så paraplyet åker väl snart upp. Allt för min älskade kamera som ligger och vilar i mitt knä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback