2009-01-08

Eftermiddag. En misslyckad dag. Jag förstår mig inte på mig själv. Andra försöker vara trevliga, men jag bara ignorerar det och är tyst och tänker för mig själv hela tiden. Vad fan är det för jävla fel på mig? Jag kanske borde ge en psykolog en chans (till)? Jag vill ha min läkartid nu... och så vill jag slippa skolan fram tills jag mår bra. Jag är ändå bara i vägen känns det som. Inget illa menat om de andra i klassen, de är underbara, men jag är så långt ifrån dem som jag kan vara nu. De är glada och framåt och jag vill mest gå och gömma mig någonstans. Precis som innan. Verkligheten suger.

Det gick bra hos tandläkaren iaf. Dessutom fick vi när vi  var färdiga med matten. Jag gick 30 min innan lektionen slutade så jag var hemma när jag egentligen slutade. Helt ok. Snart ska jag se om jag kan få någon att följa med mig till biblioteket för jag behöver lämna några böcker.

Kommer inte på något bra avslut på inlägget så jag slutar bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback