2009-09-04

Nu är det ännu en fredag ensam på rummet med datorn i knäet. Det suger. Jag har redan haft min gråtattack så jag slipper förhppningsvs en till. Dock är det inte över vad ni kanske tror. Det är inte för att jag sagt farväl till min bästa vän, det är för allt annat. Att hon är borta är rätt skönt för nu slipper jag äntligen bli svikt mer av henne. Det har hänt en gång för mycket. Jag kan inte hjälpa att hon inte tänker göra något åt det, för jag har ändrats för henne. Det var det enda jag önskade, men nu är jag the bad guy. Förstår inte varför jag alltid får skulden för allt.

Nej, jag blir bara arg. Nu kom min bror hem förresten. Om ni ville veta. Och jag är svitrött och vill mest att allt gå och lägga mig. Kanske för att jag är för arg för att äta (vilket jag inte gjort sen i middags) så min energi finns inte här. Jag vill inte gå och sova iheller för 22.40 är det Rock Am Ring. Jag får väl... trycka i mig socker. Eller somna och ställa klockan. Jag vet inte. Jag vret inte mer än att jag är trött. Hoppas ni har en bättre fredagkväll :)



Gone gone gone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback